Informace o povinném subjektu zveřejňované podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Základní umělecká škola Vracov, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení

Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování základů vzdělávání a výchovy v hudebním oboru.

Předmět činnosti školy je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů a provádějícími předpisy.

Právní forma: příspěvková organizace, zřízená na dobu neurčitou.
Zřizovatel: Město Vracov, náměstí Míru 202, 696 42 Vracov

3. Organizační struktura

Vnitřní organizace školy je dána vnitřním  předpisem Organizační řád Základní umělecké školy Vracov, příspěvkové organizace.

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Základní umělecká škola Vracov, příspěvková organizace

náměstí Míru 48

696 42 Vracov

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je shodná s poštovní adresou

4.3 Úřední hodiny (kancelář)

pondělí – čtvrtek 14,00 – 15,30 hodin

4.4 Telefonní čísla

518 628 650 (kancelář)

774 019 795 (ředitel)

778 757 395 (ekonomka)

4.5 Adresa internetové stránky

www.zusvracov.cz

4.6 Adresa e-podatelny

Jako podatelna slouží e-mail školy: zusvracov@zusvracov.cz

4.7 Datová schránka

Typ datové schránky: OVM (orgán veřejné moci)

ID datové schránky: 6da3dea

4.8 Další internetové adresy

MgA. Jan Kučera, ředitel školy: reditel@zusvracov.cz

Jarmila Šťastná, ekonomka: ekonomka@zusvracov.cz

4.9. Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Mgr. Lucie Křiváková, tel.: 511 147 301, e – mail: poverenec@mestovracov.cz

5. Bankovní spojení

Č. ú.: 1444312309/0100, pro platby školného, půjčovného, darů, dotací aj.

6. IČO

62812718

7. DIČ

Škola není plátcem DPH.

8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

Tyto dokumenty lze shlédnout na internetových stránkách školy a v kanceláři školy (v úředních hodinách nebo předchozí domluvě).

8.2 Rozpočet

Rozpočet na rok 2019 a střednědobý výhled rozpočtu na období 2020-2021 

9. Žádosti o informace. Místo a způsob, jak získat příslušné informace

9.1 Ústní podání

9.2 Písemné podání

Žádosti lze doručit osobně, poštou na adresu sídla školy nebo elektronicky, s uvedením následujících údajů:

10. Příjem žádostí a dalších podání

Místo a způsob, kde lze podat žádost, stížnost, předložit návrh, podnět anebo obdržet rozhodnutí.

Žádosti, stížnosti, návrhy nebo podněty musí obsahovat údaje uvedené v bodu 9 a lze je podat ústně (telefonicky nebo  osobně) nebo doručit písemně osobně nebo poštou na adresu sídla školy.

11. Opravné prostředky

Proti rozhodnutí ředitele školy lze podat žádost o opravný prostředek, prostřednictvím školy u Krajského úřadu Jihomoravského kraje.

Adresa: Krajský úřad Jihomoravského kraje, odbor školství, mládeže a sportu, Žerotínovo náměstí 449/3, 601 82 Brno – střed

Písemný opravný prostředek pro Krajský úřad lze osobně doručit do kanceláře školy nebo zaslat na adresu školy.

12. Formuláře

Formuláře lze získat v kanceláři školy nebo vytisknout na www.zusvracov.cz

13. Popisy postupů-návody pro řešení životních situací

http://portal.gov.cz/obcan/situace/196/201/

14. Předpisy

14.1 Nejdůležitější používané předpisy

http://www.msmt.cz/dokumenty

14.2 Vydané právní předpisy

Školní řád ke stažení na www.zusvracov.cz nebo osobně k nahlédnutí v kanceláři školy v úředních hodinách nebo po předchozí domluvě .

15. Úhrada za poskytování informací

15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací (poplatky)

Vyhledávání a zpracování informací – 100,- Kč za každou započatou hodinu práce.

Zhotovení fotokopie formát A3 – 5,- Kč, A4 – 2,- Kč.

Poštovné za zaslané informace.

16. Licenční smlouvy

16.1 Vzory licenčních smluv

16.2 Výhradní licence – bez licenčních smluv

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. o poskytování informací

Výroční zpráva o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok 2018